Dacia s-a clasat pe locul 2 în clasamentul marcilor realizat de revista franceza AutoPlus în functie de nivelul de satisfactie al clientilor fata de calitatea serviciilor post-vanzare. Un grup de 32.000 de respondenti şi-a exprimat opiniile în legatura cu reteaua autorizata a constructorilor prezenti pe piata franceza, demonstrand, dupa cum afirma jurnaliştii francezi, ca „low cost” nu rimeaza cu „low service”.
Ancheta s-a realizat în perioada 22 septembrie 2009 - 18 martie 2010. Criteriile care au stat la baza alcatuirii clasamentului au fost: calitatea interventiilor şi raportul calitate/pret, timpul necesar pentru a obtine o programare în service, amabilitatea personalului şi durata interventiei. Dacia a obtinut 16 puncte, în conditiile în care nota maxima posibila a fost 20.
La sfarşitul lunii aprilie 2010, aceeaşi revista a publicat rezultatele unei anchete privind nivelul de satisfactie al posesorilor de vehicule, în functie de marca şi de model. În clasamentul pe marci, Dacia s-a situat pe locul 3, iar în cel pe modele, Dacia Sandero a obtinut locul 6. Ancheta a avut în vedere numarul de incidente semnalate de posesorii de vehicule (probleme ale grupului moto-propulsor, accesorii electrice sau electronice, finisaje de interior sau de caroserie, frana, suspensii sau tinuta de drum), durata de imobilizare pentru reparatii sau regretul deciziei de achizitie a unui anumit model.
Clasamentul serviciilor de post-vanzare pe piata franceza
Pozitie | Marca | Nota |
1 | Honda | 16,8 |
2 | Dacia | 16,02 |
3 | Mazda | 15.84 |
4 | Toyota | 15.52 |
5 | Seat | 15.18 |
6 | Suzuki | 15.16 |
7 | Kia | 15.1 |
8 | Volvo | 15 |
9 | Skoda | 14.98 |
10 | Mini | 14.88 |