Renault

Fondată in anul 1898, marca Renault a marcat istoria automobilelor.

Astfel, Renault se clasează pe lista celor mai inovatoare companii din lume și reprezintă constructorul auto care a propus, în mod constant, cele mai multe inovații în domeniu. Pentru Renault, inovație înseamnă design, dezvoltarea unei game de produse la prețuri accesibile și a unor servicii de calitate pentru clienți.

Marca Renault a dat recent un nou impuls design-ului său, sub îndrumarea lui Laurens van den Acker, pentru a consolida imaginea produselor sale. Noua strategie de design se învârte în jurul a trei cuvinte cheie: simplitate, senzualitate și căldură.

Inovarea pentru a face viața mai bună este esențială pentru identitatea mărcii Renault. Din 1898, când Louis Renault a urcat abrupta strada Lepic din Paris, la vehiculele electrice de astăzi și angajamentul în Formula 1, Renault a fost întotdeauna motivat de noi provocări.

Gama de modele Renault înregistrează cele mai bune rezultate în ceea ce privește calitatea, fapt dovedit de evaluările organismelor internaționale. Marca își propune să fie un pionier în mobilitatea durabilă accesibilă publicului larg.

 

Vânzări

Cifră VN Renault : 10.043 unități, 7,6% PdM