Rafael Treguer, Director Marketing la Dacia si Wally Olins, la lansarea ultimei sale carti

Marti, 13 februarie 2007, Wally Olins, una dintre cele mai autorizate voci in domeniul branding-ului, a participat la lansarea traducerii ultimei sale carti, la libraria Carturesti din Bucuresti: “Despre brand”. Rafael Treguer, director marketing la Dacia, a vorbit, alaturi de Wally Olins, despre marca romaneasca de automobile.

Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept o personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului de tara. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Prudential, British Telecom, Guinness, Renault sau Volkswagen. Autorul a dat exemplul marcii Dacia in prezentarile sale, ca fiind o reusita. “Logan este un exemplu foarte bun de brand reinventat. Ce era marca Dacia in trecut si ce a devenit ea in prezent? Se vorbeste despre Logan la nivel international”.

Rafael Treguer a facut o incursiune in evolutia renasterii marcii Dacia: de unde a plecat aceasta si unde a ajuns, ce strategie a fost adoptata. El a aratat ca astazi marca Dacia este prezenta in aproape 50 de tari.