Pentru a noua oară, concertul anual oferit de Dacia a reunit mii de spectatori, la Mioveni

Concertul anual organizat de Dacia la Mioveni pentru a sărbători Ziua Naţională a Franţei a făcut ca platoul din faţa de Cultură a Sindicatelor din oraş să devină neîncăpătoare pentru miile de localnici veniţi să petreacă o seară de sâmbătă agreabilă.

Programul oferit de organizatori şi partenerii evenimentului – Primăria Mioveni, Consiliul local Mioveni şi Centrul Cultural Mioveni – a fost variat şi pe placul celor mai diverse gusturi. Deschiderea le-a aparţinut unor adolescenţi din localitate, membri ai clubului de chitară din cadrul Centrului Cultural Mioveni, care au format o trupă de muzică pop-dance, sub numele Zen. După ei, copiii din cadrul Clubului Veseliei au interpretat cinci scenete inspirate din teatrul de revistă, cum ar fi „Aspirina şi piramidon” sau adaptări ale unor texte cunoscute precum „Prostia omenească” (după Ion Creangă). Ei i-au convins pe spectatori că, deşi încă mici, sunt foarte talentaţi.

Organizatorii au avut şi alte surprize pentru spectatori. Pentru copii au fost pregătite baloane şi animaţii (face-painting, figurine din baloane, ateliere de colorat), în timp ce adulţii au fost provocaţi să urce pe scenă şi, în cuplu, să participe la un concurs cu premii puse la dispoziţie de partenerii media Radio 21 şi Şapte seri şi de Dacia.

Mesaj din partea edilului Mioveni

Pentru a marca tripla însemnătate a evenimentului – aniversarea Zilei Naţionale a Franţei, 10 ani de la lansarea Logan şi 15 ani de la privatizarea Dacia – primarul oraşului Mioveni, Ion Georgescu, a transmis un mesaj de felicitare companiei şi cetăţenilor francezi din România şi de pretutindeni. „Cu prilejul Zilei Naţionale a Franţei, am deosebita plăcere să adresez conducerii Dacia, salariaţilor, partenerilor şi colaboratorilor lor, cele mai sincere şi cordiale felicitări, însoţite de speranţa că marca Dacia să fie cunoscută pe toate meridianele globului. Dacia reprezintă mult mai mult decât cel mai mare constructor auto din România și a doua marcă a Grupului Renault. Este un ambasador al oraşului Mioveni, al României şi Franţei.

Vive la France! Vive la Roumanie! La mulţi ani!”, a declarat Ion Georgescu.

Alexandra Ungureanu şi Crush, după zece ani din nou în Mioveni

Primii artişti care au urcat pe scenă şi-au amintit că mai cântaseră la un eveniment în oraş, la începuturile colaborării lor, în urmă cu aproape 10 ani. Solista s-a declarat surprinsă de evoluţia spectaculoasă pe care a avut-o marca Dacia în ultimii ani şi le-a urat locuitorilor oraşului şi angajaţilor Dacia o vară frumoasă şi vacanţă plăcută.

Cei trei artişti au făcut publicul să danseze pe hituri proprii ca „Iubire de-o vară”, „Aprinde dragostea”, „Party on”, „Inima mea”, „Cuvinte”, „Hello”, „I need you more”, dar şi pe cover-uri ale unor melodii care au fost pe primele locuri în clasamentele internaţionale, cum ar fi „What is love” (Haddaway), „I follow rivers” (Lykke Li), „I got a feeling” (Black Eyed Peas) etc.

După ora 21:30, pe scenă şi-a făcut apariţia, în aplauzele şi scandările spectatorilor, unul dintre cei mai îndrăgiţi artişti ai momentului, CRBL. Din playlist nu au lipsit piesele sale cunoscute „Românu’ n-are noroc”, „Mega Petre”, „Kboom”, „România nu-i jucăria ta”, „Calea bombardamentelor”, „Toată ţara” etc. Plin de vervă şi cu priză la public, piteşteanul CRBL, care a declarat că se simte la Mioveni ca acasă, i-a ţinut în priză pe spectatorii care au dansat şi cântat cu el timp de peste o oră. Fanii l-au asaltat pe CRBL cu cereri de autografe şi fotografii, la finalul concertului.

Evenimentul s-a încheiat aproape de miezul nopţii, la finalul unei zile încărcate şi care, în ciuda vremii schimbătoare, nu a fost umbrită de ploi sau fenomene meteorologice potrivnice.