Registrul Auto Roman a recertificat sistemul de management al calitatii Dacia

Luni, 7 decembrie, Registrul Auto Roman a acordat companiei Automobile Dacia diploma de recertificare a sistemului sau de management al calitatii, in conformitate cu cea mai recenta versiune a standardului ISO 9001. Reinnoirea certificatului care atesta calitatea produselor Dacia s-a realizat in urma unui audit condus de specialistii RAR in perioada 5-7 octombrie 2009.

Adoptarea unui Sistem de Management al Calitatii reprezinta o decizie strategica a oricarei companii care isi doreste sa evolueze constant pentru a raspunde asteptarilor clientilor sai. Dacia a obtinut pentru prima oara confirmarea sistemului sau de management al calitatii in 1998, aceasta urmand sa fie reinnoita de catre Registrul Auto Roman la fiecare trei ani.

Un sistem de management al calitatii presupune existenta unei politici clare si a unor obiective prioritare pentru cresterea nivelului de satisfactie a clientilor unei companii. La Dacia, aceste obiective sunt urmarite pe parcursul tuturor etapelor ciclului de viata ale unui automobil, incepand cu faza de conceptie, fabricatie, pana la cea de comercializare si servicii post-vanzare.

Dincolo de impactul sau la nivelul Dacia, certificarea ISO 9001 este un rezultat direct al strategiei Grupului Renault, care presupune ca toate uzinele sale si toti furnizorii Grupului sa dezvolte un Sistem de Management al Calitatii, verificat cu regularitate de organisme externe.