Dacia, unul dintre cele mai puternice branduri romanesti

Dacia este marca de referinta a romanilor, este familiara, populara, adaptabila si cu dorinta de a reusi, potrivit studiului “Cele mai puternice 50 de branduri romanesti”, realizat de revista Biz si Unlock Market Research. Plasata pe locul al doilea in topul dat publicitatii miercuri, 8 septembrie, Dacia a fost descrisa de respondentii la acest studiu ca fiind atat o marca performanta, cat si puternica.

Totodata, conform aceluiasi studiu, in top 5 marci servicii si produse de folosinta indelungata, Dacia este pe primul loc, devansand BCR, BRD, Banca Transilvania si Romtelecom. Studiul a fost realizat in doua etape – prima etapa a constat in 20 interviuri de profunzime cu persoane de 18-45 de ani din mediul urban, cu venituri si studii cel putin medii. Astfel au fost extrase caracteristicile generice ale unei marci romanesti puternice (mandrie, popularitate/deschidere, succes, ambitie/determinare, incredere, afiliere). In a doua etapa au fost efectuate 1 314 interviuri telefonice in mediul urban, cu persoane avand peste 18 ani. Pe primul loc in top se afla apa minerala Borsec, iar podiumul este completat de ProTV, pozitionat pe locul al treilea.

Mai multe detalii aici.